edzésbe visszarázódós

kihívás kezdőknek

Jó lenne visszarázódni egy kicsit az edzésbe?

Szánj 2 hetet a ráhangolódásra, napi 10-20 perces átmozgatással emlékeztesd a testedet, milyen jó is edzeni – legyen ez a pár nap egy átmenet és bevezetés a rendszeres edzésbe!

Mindig akad valami az életben, ami sürgősebb, mint tornázni – zajlik az élet, mindig közbe jön valami sürgős feladat. 

De nem biztos, hogy ami sürgős, az a legfontosabb is a jövőnk érdekében. 

Itt az ideje, hogy magadra is szánj egy kis időt! Ha a mindennapok hosszúak, az énidő kevés, a mozgás pedig sehol sem volt mostanában, akkor itt a helyed!

Most először vehetsz majd részt egy 14 napos kihívásban ingyenesen, sőt a videók 21 napig lesznek majd elérhetők. Ezután nyugodtan megveregetheted a vállad, hogy rengeteget tettél az egészségedért.

Próbáld ki, milyen jót tud tenni a testeddel már napi 10-20 perc mozgás is!

Napi

pár perc

Pilates és gyengéd alakformás

Erősítés és nyújtás Noémivel
Erősítés és nyújtás Noémivel

Átmozgatjuk, ami fáj és megdolgoztatjuk azokat az izmokat, amelyek az egészséges gerinchez szükségesek.

Háláld meg testednek a lazító és erősítő gyakorlatokkal a folyamatos támogatását! Kapcsolódj hozzá ismét, mialatt a folyton gondolkodó agyad egy kis szünetre küldöd!
Mert itt végre nem neked kell kitalálni vagy megszervezni valamit!

Egyetlen döntést kell csak meghoznod, hogy jössz vagy kimaradsz.
A többit pedig bízd rám, én már mindent kitaláltam, megszerveztem és összeállítottam.

Neked pedig nincs más dolgod, mint hogy kigurigázod a matracod és megnyomod a lejátszás gombot.

Mire számíthatsz a két hét alatt?

Nincs szükséged semmilyen eszközre, legfeljebb egy matracra és kényelmes ruhákra.

Jössz? Csak

14

nap az egész!

Itt az ideje, hogy ismét kiegyensúlyozott, vidám és jókedvű legyél, így tegyél meg annyit magadért, hogy feliratkozol. A többit bízd rám!

Hello! Örülök, hogy itt vagy!

Noémi vagyok. 

Velem fogsz tornázni két héten keresztül, ha csatlakozol. 

Pilates oktató és preventív gerinctréner vagyok (meg egy csomó minden más is, de arról majd később…)

Azt szeretném, ha a mozgás örömforrás lenne, kikapcsolódás és nem feltétlenül valami „eszköz”. Akkor elveszik az örömforrás. Szeretném, ha a mozgás öröm lenne.

A legutóbbi kihívás alatt ilyen visszajelzések érkeztek a csoportba:

“Két hónap kihagyás után erre most rávettem magam, és tök jó volt! Mindig ez van, és ilyenkor sosem értem, miért nem mozgok, ha egyszer élvezem…”
“Szuper volt a közérzetem egész nap. Azóta is ismételgetem, amire emlékszem! Nagyon jó volt!!”
“Kedves Noémi, nagyon köszönöm az 5 napi tornát. Most tornáztam veled először, és igazán tetszett. Az első két tornát kedden, a másik 3-at pedig tegnap, vasárnap. Nekem több torna egymás után jobb, mint minden nap egy rövid."
“Hát ez szuper volt! Imádom a csavarodos, tekeredős feladatokat!”
“A te mumusgyakorlatod az enyém is. Jó tudni, hogy nem én szenvedek egyedül torna közben”

Kattints és tornázzunk együtt!

© copyright PilaTest 2021