Barion Pixel

hasizomerősítés

kezdőknek

Rövid hasizomerősítés kezdőknek? Plankmentesen?

Ha elárulnám a titkot, hogyan lehet laposabb a hasad és erősebb az egészséges testtartáshoz szükséges összes core izmod anélkül, hogy hatmillió féle sporteszközt kellene megvásárolnod, belevágnál az edzésbe, hogy elérd a céljaidat?

Szeretnél hasizmot erősíteni, de unod, hogy mindenhol plankekkel indul az edzés? 

Én tényleg szeretem a planket, de nem mindig, mindenáron!  Van, amikor érdemes rákészülni egy kicsit a plankes edzésekre. 

Azért készítettem el ezt a tréninget, mert szeretném, ha lenne kezdő és haladó verzió is hasizomerősítésre, hiszen sokan nem állnak még készen arra, hogy csak plankvariációkból álló tréninggel próbáljanak erősödni, bármennyire is hasznos gyakorlat és odáig vagyok a plankért. Ebben a programban fokozatosan tudjuk nehezíteni a gyakorlatokat, mígnem a végére a plankig is eljutunk (de csak az utolsó héten).

Mi lesz a tréningen?

Ha szeretnél hasizmot erősíteni, javítani a testtartásodon,

Videó lejátszása

"Jobban megismertem a testem, feszesebb lett a hasam, a 3. hétre már szépen ment a hasprés, amivel eddig nagyon sokat küzdöttem"

“Nekem a 15 perces videóknál jobbat ki sem lehetett volna találni (a bónusz és a heti 30 percesek nem annyira fértek bele sajnos). És kezdek emberi alakot ölteni, fogytam is, úgyhogy végre nem érzem magam hordót nyelt anyafókának”

Nekem sikerélményt adott, hogy folyamatos volt a terhelés, így meg tudtam csinálni a tornákat. Noémi nagyon jól magyaráz, nekem sokat segített, hogy mindig mondja, mire figyeljek, nekem a folyamatos magyarázat abban is segített, hogy észrevétlenül végigcsináljam az adott tornát, ne azon pörögjek, hogy mennyi van még hátra, meg tudom-e csinálni, stb.

Tornázz Noémivel!

Ha szeretnél négy hetet a hasizmod fokozatos erősítésének szentelni, hogy később minden edzés könnyebben menjen, erősebbek legyenek a hasizmaid és esélyt adj a derékfájás megelőzésének, a Muffinhájgyilok tréninget neked találtuk ki!

Ha időhiányban szenvedsz, ezért rövid, de hatékony edzésre vágysz, szeretnél koreográfiamentesen és szomszédkompatibilisen, azaz csendesen, ugrálások nélkül edzeni, a 4 hetes tréningekkel nem hibázhatsz! 

Noémi, az oktató

Gerinctréner és Pilates oktató, derékfájásmegelőzés-mániás edző, ugrálásmentes tornák nagy rajongója, főállású időhiányos tornázó. 

 

Több, mint egy egyszerű 4 hetes edzésprogram!

A 4 hetes Muffinhájgyilok tréninget a PilaTest Klub előfizetőjeként érheted el, így jóval többet kapsz, mint egy sima 4 hetes program, hiszen másik 200+ videó közül választhatsz kiegészítő videókat. 

Előfizethetsz 1, 3 vagy 6 hónapra a PilaTest Klubba és ennek részeként végigcsinálhatod a Feszes Fenék tréninget (vagy a többi elérhető programot) vagy választhatsz a Klub egyéb videói közül. 

Készen állsz a tornára? Kattints és kezdj bele még ma!

Ezeket szokták kérdezni mások:
Jöhetek tornázni kismamaként és/vagy szétnyílt hasizommal is?

A tréning nem kifejezetten kismamák és szétnyílt hasizom esetén szükséges módosításokkal készült, ezért inkább nem ajánlom ebben az esetben. Ha szétnyílt hasizmod van és már voltál vele szakembernél, regeneráltad az izmokat és tudod, mikor mit kell kicsit variálnod, akkor ha nyitott vagy arra, hogy itt-ott módosítanod kell valamit, kipróbálhatod a tréninget!

Mennyi ideig érhető el a tréning?

A tréning videóira addig tornázhatsz, amíg aktív a PilaTest Klub előfizetésed (1-3-6 hónapos regisztráció), mivel a 4 hetes térningek is csak a klub előfizetői számára elérhetőek. Természetesen, ha előfizetsz, a Muffihájgyilok tréningen kívül még számos klubvideó és a többi 4 hetes tréning is elérhető. 

Telefonon is le lehet játszani a videókat?

Igen, a videókat vimeo-n keresztül éred el, amit elmélietileg minden telefonnak le kell tudnia játszani.

Hogy tudok fizetni?

A Paylike rendszerén keresztül bankkártyával (jelenleg csak bankkártyás fizetés elérhető). Ha problémád akad a fizetéssel, kérlek írj e-mailt a pila kukac pilatest.hu címre. 

© copyright PilaTest 2021