Barion Pixel

Évindító kihívás

Minden évben Pilates kihívással indul a január. Ebben az évben kicsit máshogy kezdünk az évbe. Beleadunk apait-anyait, azaz a Bejglisemlegesítő és az Antiszaloncukor kihívás edzéseit, meghintjük egy kis extrával, jó kis közösséget alkotunk és belevágunk a legnagyobb kihívásba, hogy kitartsunk a terveink mellett és elérjük, hogy a mozgás tényleg a mindennapok részévé váljon.

Miért jó, ha a mindennapjaid része a mozgás?

  • kicsit ellensúlyozhatod az ülőmunka hatásait – a gerinced hálás lesz minden mozdulatért
  • kedvezhetsz a keringésednek (nem csak az tesz jót a keringésnek, amikor magas pulzuson edzel, hanem amikor a pipa-spiccek váltogatásával kedvezel a vénáidnak vagy magasabban tartod a lábad és a gravitáció segít abban, hogy ne nehezedjenek el a lábaid)
  • az alhasi szervek környékén is jobb lesz a keringés, ezáltal jobb az emésztés és a női szervek véreállátottsága is jobb lesz
  • a mozgás segít a stressz negatív hatásainak enyhítésében
  • és persze a mozgással növeled a napi felhasznált kalóriák számát, így ha épp fogyni szeretnél, akkor ebben is támogathat az edzés

Szóval gyere tornázni, ha

  • szeretnéd jobban érezni magad a bőrödben
  • jó lenne felébreszteni a testedet és az új évet energikusabban kezdeni
  • stresszesek voltak az ünnepek, de most úgy érzed, végre eljött a te időd és kikapcsolódhatsz egy picit
  • megdolgoztatnád minden porcikádat, ahova a szaloncukor, a sütihalmaz és a jó vajas krumplipüré hajlamos elraktározódni a testeden
  • és mindehhez szeretnél társakra találni és közösen tornázni

Hidd el, jót fog tenni a testednek-lelkednek az a napi 20-30 perc torna, ami rád vár, ha csatlakozol a kihíváshoz!

Mire számíthatsz az évindító mostantól-szokássá-teszem-a-mozgást kihívásban?

  • január 5-től kezdve 11 napon keresztül napi egy videóra
  • a videókat egy zárt FB csoportban találod meg, ahol minden videó alatt tudod jelezni, hogy tornáztál (és lehet, mondom l-e-h-e-t, hogy a leglelkesebb tornázók között kisorsolok majd egy meglepit is)
  • minden videót reggel 8-tól másnap délig érsz el (hogy tényleg muszáj legyen tornázni, ne legyél a halogatás nagymestere ebben a 11 napban – kibírjuk, megcsináljuk, mindenki ügyes lesz, ha támogatjuk és motiváljuk egymást – utána pedig “csak” nem kell abbahagyni a tornát és máris sínen vagy, sokat teszel az egészségedért)
  • mindegyik videó maximum 30 perces lesz (kezdésnek kicsit rövidebbekkel kezdünk, utána váltogatjuk a rövidebb és hosszabb edzéseket ezen belül is)
  • alakformáló-erősítő és Pilates videókkal jövök vegyesen
  • BÓNUSZ: lesz két db videó, amit a vásárlás pillanatától kezdve a kihívás teljes időtartama alatt elérsz arra az esetre, ha dupláznál valamelyik nap vagy valamiért az adott napi tornához nincs kedved épp (figyeled? próbálok mindenféle kifogásra megoldást találni – én magam is profi kifogástaláló vagyok, nem lehet csőbe húzni, felkészülök mindenre!)

Amit biztosan ígérek a tornákkal kapcsolatban:

  • ugrálásmentesek
  • gerincbarátak
  • nem kell hangos háttérzenétől félni – mindig csak dumálok, nincs zene, a saját zenédet választhatod, nem kínozlak az én retro rádióba illő zenei ízlésemmel
  • bemelegítés és nyújtás is lesz a videókban, úgyhogy nem kell több időt szánni a tornára, mint amit ígérek – ami 22 perces, az cakkumpakk, mindennel együtt annyi!

Pontosan milyen edzéseket tartalmaz a kihívás?

  • hasizomerősítés (17 perc)
  • csípő- és farizomerősítés (16 perc)
  • első két nap mixelve, némi karizommal felturbózva (33 perc)
  • combformálás (18 perc)
  • hát- és hasizomerősítés (17 perc)
  • előző két nap mixelve, némi karizommal felturbózva (32 perc)
  • teljes test erősítés (25 perc)
  • alsótest és felsőtest erősítés kézisúlyzóval (22 perc)
  • teljes test erősítés (25 perc)
  • kézisúlyzós alsótest és hasizom erősítés (22 perc)
  • teljes test erősítés (28 perc)

Gyere, tornázzunk együtt!

KEZDÉS: 2023. január 5. (csütörtök)

1.480Ft

Örülök, hogy újra itt vagy!